سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت
قبل از سفارش طراحی سایت ببینیم اصلا

سایت چیه؟!

به یه سری صفحات اینترنتی که بهم متصل شدن و یک هدف خاصی رو دنبال میکنن و اطلاعات ب خصوصی رو ارائه میدن میگن سایت.

سایت چه کمکی بهم میکنه؟

امکانات خیلی زیادی توسط سایت بما ارائه میشه که میتونه در زمینه های مختلف مثل فروش محصول، معرفی شرکت، رزومه فعالیتی و شخصی و رزرو و مشاوره آنلاین و موضوعات دیگه ای باشه.
از سری امکاناتش میشه به بالابردن اعتماد و اطمینان کاربران برای خرید محصولات و تشخیص صحت برند شما اشاره کرد. چه سایت فروشگاهی و فروش محصول باشه، چه ارائه خدمات، چه سایت شرکتی و شخصی و خبری و … همگی اعتماد کاربر رو بالاتر میبره و راحتتر ازتون خدمت یا محصول و اطلاعات میگیره.
مورد دیگه مصون بودن از اتفاقات احتمالی برای مباحث فیـ..لترینگ، بخاطر امکان ساخت سایت روی سرور های داخلی در کشور خودمون در صورت بروز این موارد، سایت به هیچ مشکلی بر نمیخوره چونکه تماما داخلی و ملیه و هیچ جوره از بین نمیره، این قضیه توی پلت فرم های دیگه هم لازم به ذکره که درصورت فعالیت توی شبکه های دیگه مثل تلگرام یا اینستاگرام، هرکدوم امکان از بین رفتنشون وجود داره، اما سایت یه چیزیه که از بین نمیره و مالکیتش برای خودته.
کاربر که احراز نشه کلی گرفتاری برای سایت ایجاد میشه …

اگه یه نفر بیاد توی سایت شما خریدی بکنه که فیشینگ هست ( یعنی از کارت بانکی دزدی باشه ) و شما مشخصاتی ازش نداشته باشید باید به مراجع قانونی جواب پس بدید و اگر نتونید اطلاعاتی از اون کاربر ارائه بدید ممکنه مشکلاتی مثل بسته شدن حساب بانکی براتون ایجاد بشه… اینم یه واقعیته که آدم باید توی کسب و کار حواسش به صدجا باشه تا اعتبارش بالا بره …

بالاخره ما میدونیم کسب و کار نگه داشتن واقعاً سخته ، مخصوصاً وقتی چندتا کارمند داری و ثبات کاری اونها خیلی مهمه بنابرین سعی کنید ورود و ثبت نام پیامکی رو داشته باشید که کاربرانتون رو احراز هویت کنید!